onsdag 26. januar 2011

PUFF, litt skuff!!

Endelig har PC'n min kommet hjem fra reprasjon!! Den har vært ødelagt siden før jul! Så nå skal jeg oprettholde denne bloggen! prøve å være flink! Jeg har enda en grunn til å fortsette, MITT nye speilreflekskamera som jeg fikk i dag :D

Denne puffen har jeg laget i kveld, trodde den var mye større, så ble litt skuffet, men den er jo søt da!! Oppskriften fikk jeg tips av på bloggen til Synnøve / http://www.pickles.no/!!
Er så lett å stiie å hekle med Karete på besøk, hun sitter å skravler og skravler, så da går det unna i en fei!


3 kommentarer:

  1. OI! Den ble råfin!!Går sikkert an å lage flere str å ha ved siden av hverandre. Trodde den var stor, jeg å.....har du pute inni, eller?

    SvarSlett
  2. Ja! den ble jo søt da.. Eleni lekte med den med en gang hun våknet. Hehe.. God ide å lage flere str. Jeg har puttet de gamle arbeidsgenserne til simon inni.. Hehe, så den skulle bli litt hard!

    SvarSlett