mandag 4. april 2011

Tusen Takk for Award!

Dette hadde jeg ikke venta meg, men jeg har fått en award, og det er så koselig med en sånn oppmerksomhet, selvom jeg ikke har blogget så mye i det siste!

Awarden fikk jeg av Lise med bloggen Fru Utakers hjem! En flott blogg om interiør og oppussing! Masse tips og ideer og ikke minst inspirasjon! Tusen Tusen takk!




Med awarden fulgte det med en utfordring og det var å skrive åtte ting om meg selv! Så hvis dere ikke vet det fra før av, så len deg tilbake og enjoy :P

Jeg har bodd i USA i seks mndr, i Seattle, Washington!

Hadde to års bryllupsdag i går! -03.04.09- To veldig lykkelige år!

Bygget hus med min bedre halvdel, Simon! Syns vi har det veldig fint!

Jeg er halvt nordlending og er veldig stolt av det, vakreste stedet i verden :D

Jeg liker å male bilder! Mest abstrakt, fordi jeg er altfor streng med meg selv!

Jeg har vokst opp på Langhus i Ski og har hatt en nydelig barndom der!

Jeg har nesten bare klær fra det nydeligste butikken i verden, Dorothea, og gleder meg veldig til å begynne å jobbe der igjen 2.mai!

Min besteveninne heter Julie! Hun er den beste!

Takk for meg og god kveld!

 







 

1 kommentar: