søndag 21. november 2010

Hekledilla...!

Jeg liker å hekle, helst små ting, ellers gir jeg opp på halvveien!! Derfor er jula perfekt for meg. Små duppeditter og uletrepynt. Her en noe jeg har laget de siste dagene. Noen har jeg funnet på selv, og noen er fra dropsdesign.no..!

Også har jeg sydd et hjerte av lin og heklet en kant rundt, koselig gave til en spesiell venn!

Og dette er en liten duk jeg har heklet, blir nok også en julegave.

Skal prøve å legge inn innlegg litt oftere.. For det er jo litt gøy å vise hva jeg bruker mye av tiden min på! =)


2 kommentarer:

  1. så flink du er... dette er flotte ferdigheter det og nydelige julepresanger!

    klem

    SvarSlett
  2. Takk Linn! Liker å ha noe å pusle med når jeg er hjemme vettu. Håper alt går bra på jobben å sånn.. Jeg gleder meg til å begynne igjen for å si det sånn!

    SvarSlett