torsdag 3. februar 2011

Hekling og rydding!

På agendaen de siste dagene har det bare vært å rydde og slappe av med hekling mellom "slagene".
Ryddet den ene bokhylla som var FLAUT rotete.

Her er noen bilder:

Her er en Iphoneveske jeg har laget; ble søt! Skulle gjerne lagt ut oppslrift, men har laget den kun på inpuls. Men hvis du er litt fingernem ser du åssen jeg har gjort det. To heklefirkanter, som i lappeteppe, sydd dem sammen også hekler rundt og rundt over det.. Kort forklaring :-P




Bokhylla! Det bare hopet seg opp med rot i hylla, først ryddet jeg ut alt så begynte jeg å putte inn litt og litt.
Et tips er: Hvis du har en del bøker, men forskjellige farger og høyder kan det fort se rotete, og ikke fint ut! Da er det bare å dra alle bøkene helt ut til der den bredeste boka står, så vips, ser det stilig ut i stedet for rotete! Jeg ble fornøyd, og dro derfor på kremmerhuser og tittet, der fant jeg de to boksene som står nederst. Billige, fine, gjemmer rot =)

                        FØR                                                      ETTER



Og noen andre bilder:






Ha en strålende kveld alle sammen!

-Tine



1 kommentar:

  1. Elsker bildet av Eleni nederst på dette innlegget <3 Og "strikkepinneboksen" var kjempefin:)

    Camilla

    SvarSlett